SUZUKI VITARA
ČAS PROLOMIT HRANICE

Projekty, ambice, významné události – život dospělých je plný zodpovědnosti. Ale za všemi těmi plány a důležitými schůzkami se skrývá něco hlubšího uvnitř nás: to malé dítě, které chce vyrazit za hranice všedních dnů! Svádí nás to každý den. Jezdit po silnici i v terénu, užívat si strhující design a špičkové technologie.

Objevte novou Suzuki Vitaru.

VÝBAVY

Comfort

asistent rozjezdu do kopce, automatické nouzové brždění, udržování v jízdním pruhu, rozpoznávání značek, sledování únavy řidiče, sledování tlaku v pneumatikách

Automatická klimatizace, el. ovládání předních oken, elektrické otevírání kufru, světlomety LED vpředu i vzadu, automatické svícení, mlhové světlomety, tónovaná skla, dešťový senzor

4 reproduktory, audio MP3/WMA + CD + Bluetooth + DAB, USB, el. nastavitelná zrcátka

Volant s ovládáním audia, hands-free a tempomatu, Auto Stop start, el. posilovač řízení, informační displej

Premium

Sledování mrtvého úhlu, sledování pohybu za vozem, asistent sjíždění svahu, u vozů 4×4 ovladač režimů AllGrip a jejich ukazatel

Elektrická zadní okna, Suzuki Smartphone audio, zadní parkovací kamera, vyhřívání předních sedadel, osvětlení interiéru a zavazadlového prostoru

Vnější zpětná zrcátka a kliky dveří v barvě vozu, vyhřívaná zrcátka, zatmavená zadní boční skla a sklo pátých dveří, chromované prvky exteriéru

17″ kola z lehké slitiny

Elegance

parkovací senzory vpředu a vzadu, bezklíčové startování, 2 výškové reproduktory, hodiny

Suzuki Smartphone audio s navigací, elektricky sklopná zrcátka se zabudovanými ukazateli

17″ kola z lehké slitiny s leštěným povrchem, semišové výplně dveří, loketní opěrka z umělé kůže, hodiny na palubní desce

K výbavě elegance je navíc možné přikoupit panoramatickou střechu.

Detailní specifikace všech výbav a možné konfigurace naleznete v ceníku a brožuře.
Pokud budete mít jakékoliv otázky, neváhejte a kontaktujte nás. Vše s radostí vysvětlíme.

Drsnější. Výraznější. Stylová.
…pro všechna Vaše dobrodružství

Výrazný zevnějšek

Připravte se: vnější design vyjadřuje sílu a energii. Díky výraznému stylu na sebe Vitara strhuje pozornost, ať se objeví kdekoliv. Nezaměnitelný design Vitary dává jasně najevo, že je připravena vyrazit za jakýmkoliv dobrodružstvím na silnici nebo v terénu. Změňte dojem, jakým působíte na své okolí, a potěšte své smysly vylepšeným interiérem dospělého SUV.

Pakety individualizace

Dejte své Vitaře extra dávku stylu! Outdoor a Urban pakety obsahují jiné provedení masky chladiče, předního a zadního nárazníku, kol, bočních lišt a další.

Outdoor paket

Urban paket

LED světlomety

Nově navržené LED světlomety s modrým LED proužkem dodávají Vitaře pokročilý, futuristický vzhled. LED technologie je nově využívána i pro dálkové svícení.

LED denní svícení a přední mlhová světla

Svisle orientovaná světla pro denní svícení mají unikátní tvar a rovněž využívají technologii LED. Ve výbavě nechybí také přední mlhová světla, která zlepšují viditelnost za špatných povětrnostních podmínek.

Tradiční designové motivy SUV Suzuki

Typické prvky automobilového designu Suzuki, jako například pětidílná mřížka chladiče nebo výrazná chromovaná linka na nárazníku, v novém pojetí designu propojují tradici s modernou.

VÝKON V KAŽDÉM TERÉNU

Společník do všech podmínek: seznamte se s všestranným vozem, který si poradí za každého počasí s libovolným povrchem pod koly. Pohání jej silný a úsporný motor BoosterJet. Přenos výkonu na všechna kola zajišťuje unikátní systém pohonu 4×4 AllGrip. Opravdové SUV od Suzuki těží z desítek let zkušeností: poskytuje radost z jízdy bez námahy a s maximální trakcí za všech okolností.

Strong hybrid

Motor 1.5 DualJet

Čtyřválcový motor o objemu 1,5 litru přináší nízkou spotřebu paliva, nízké emise a točivý charakter. Vynikající spotřeba paliva je souhrou několika pokročilých řešení. Zdvojené vstřikování paliva využívá přesné vstřikovače umístěné poblíž každého sacího ventilu. Vysoký kompresní poměr zlepšuje účinnost spalování, zatímco systém recirkulace výfukových plynů (EGR) snižuje teplotu spalování a zmenšuje čerpací ztráty. Vahadla s valivými ložisky snižují třecí ztráty při ovládání ventilů. Vedle toho je otevírání ventilů upravováno hydraulickým systémem variabilního časování všech ventilů (VVT).

Strong-hybridní systém (MGU)

Kompaktní a lehký pohonný strong-hybridní systém umožňuje úspornou jízdu v hybridním režimu i jízdu čistě na elektřinu s vypnutým motorem. Systém tvoří spalovací motor 1.5 DualJet, motor-generátor (MGU), převodovka AGS a sestava obsahující 140V lithium-iontovou baterii a měnič napětí. Vysoce úsporná a výkonná jednotka MGU dokáže v elektrickém režimu EV pohánět vůz samostatně, v hybridním režimu pomáhá spalovacímu motoru při zrychlování. Režim EV se využívá také při couvání. Dále MGU vyhlazuje pokles točivého momentu, když je během řazení rozpojená spojka. Při jízdě ustálenou rychlostí MGU slouží jako generátor, který efektivně vytváří elektrickou energii využitelnou při dalším zrychlování nebo jízdě v režimu EV. Kinetickou energii vozu pak ve velké míře přeměňuje na elektřinu dobíjením baterie při zpomalování.

Automatická převodovka AGS (Auto Gear Shift)

AGS kombinuje výhody manuální a automatické převodovky. Řadí samočinně, ale přímo bez prokluzu měniče. Šestice převodů pro jízdu vpřed má optimálně nastavený rozsah a přeskoky mezi převody.

Mild hybrid

Motor 1.4 BoosterJet

Motor 1.4 BoosterJet, osazený turbodmychadlem a přímým vstřikováním paliva, dává Vitaře potřebnou sílu pro bezstarostnou jízdu. Kombinace přeplňování turbodmychadlem s mezichladičem dostává do válců motoru větší množství vzduchu. Díky tomu motor dokáže nabídnout optimální točivý moment v nízkých otáčkách, dokonce už okolo 2 000. Přímé vstřikování paliva přispívá ke snížení spotřeby a zvýšení výkonu, a to přesným dávkováním, načasováním a seřízením tlaku při vstřikování benzinu do válců. Účinnost motoru zvyšují další opatření: elektricky ovládané variabilní časování sacích ventilů (VVT), chlazená recirkulace výfukových plynů (EGR) a vyšší kompresní poměr.

Mild-hybridní systém (ISG)

Mild-hybridní systém přidává tři elektrické součástky: 48V startér-generátor ISG, který zároveň zastává funkci elektromotoru, 48V lithium-iontovou baterii a měnič napětí mezi 48V a 12V okruhem pracující se stejnosměrným proudem. Díky navýšení napětí na čtyřnásobek oproti konvenčním 12 V dokáže hybridní systém při brzdění rekuperovat více energie a při zrychlování zase o to výrazněji pomáhat spalovacímu motoru. To přináší hned dvě důležité výhody: snížení spotřeby paliva a zlepšení jízdních výkonů. V běžných jízdních situacích systém funguje tak, aby co nejvíce snížil spotřebu benzinu. ISG je ale také připraven se kdykoliv zapojit jako elektromotor ve funkcích navýšení točivého momentu nebo podpory při akceleraci – řídicí jednotka volí vhodný režim zapojení elektromotoru podle požadované intenzity akcelerace. Navíc se elektromotor stará o udržování volnoběžných otáček při brzdění.* Úplné odpojení přívodu paliva vede k dalším úsporám.

*Funkce elektrického udržování volnoběhu není aktivní, pokud je sepnutý kompresor klimatizace nebo je stav nabití baterie na informačním displeji „3“ a nižší.

Šestistupňová manuální převodovka

Optimalizovaná délka převodů zlepšuje spotřebu paliva bez ústupků v jízdních výkonech. Vyvažovací závaží přináší příjemnější pocit z řazení a zvýšená tuhost skříně převodovky zmírňuje přenos hluku a vibrací.

Elektrické navýšení točivého momentu

Elektromotor pomáhá při zrychlování, než nastoupí plná síla spalovacího motoru. Hybridní systém díky tomu reaguje rychleji a intenzivněji než obyčejný spalovací motor.

Podpora při akceleraci

Funkce podpory při akceleraci zahlazuje tzv. turboefekt, přidaný točivý moment elektromotoru slouží k vyrovnání prodlevy před nástupem plného tlaku přeplňování.

Elektrické udržování volnoběhu

Když při vyšlápnutí spojky klesnou otáčky na volnoběh, spalovací motor je v běhu udržován elektromotorem. Díky tomu je možné kdykoliv okamžitě začít zrychlovat, ale na volnoběh se zbytečně nespaluje benzin.

POHON VŠECH KOL ALLGRIP

„Vůz, který si poradí s nezpevněným povrchem a dostane Vás na místa, kam auta dříve jet nemohla.“ S touto filozofií jsme v roce 1970 vyvinuli náš první vůz s pohonem všech kol. Pokročilý systém AllGrip vychází z desetiletí zkušeností s vývojem pohonu 4×4. Naše technologie je zdokonalena tak, aby Vám poskytovala radost, potěšení a jistotu. S pohonem AllGrip Vitara vyhoví všem Vašim potřebám a rozšíří okruh možných aktivit.

Čtyři řidičem volitelné režimy

Vyberte si na ovládacím panelu mezi sedadly jeden ze čtyř jízdních režimů: Auto, Sport, Snow nebo Lock. Barevný multifunkční displej na přístrojovém štítu zřetelně zobrazuje, jaký režim systému AllGrip je právě aktivní.

Auto

Hlavní prioritou je nízká spotřeba paliva v běžných provozních podmínkách. Vůz využívá pohon všech kol v zájmu zvýšení bezpečnosti, pokud hrozí protočení předních kol.

Sport

Přenosem hnací síly na zadní kola zlepšuje schopnosti vozu v zatáčkách. Pro snadnější využití výkonu motoru zostřuje reakce při sešlápnutí plynového pedálu.

Snow

Optimální řešení pro jízdu na sněhu, na nezpevněném nebo na kluzkém povrchu. Zlepšuje trakci při zrychlování a stabilizuje vůz v obtížných provozních podmínkách.

Lock

Pro vyproštění ze sněhu, bláta nebo písku systém směřuje více točivého momentu na zadní kola. ESP a další technologie jsou nastaveny tak, aby pomáhaly při rozjezdu a jízdě nízkou rychlostí. V rychlostech nad 60 km/h se režim Lock automaticky přepne do režimu Snow.

KAŽDODENNÍ POUŽITELNOST
DOKONALÝ KOMFORT

Suzuki Smartphone Linkage Display audio

Sedmipalcový dotykový displej poskytuje intuitivní ovládání multimediálního systému, ať už se jedná o přehrávání hudby, telefonování v režimu hands-free, navigaci, nebo práci s aplikacemi ve Vašem telefonu. Všechny funkce jsou přehledně rozděleny do čtyř skupin – Poslech, Volání, Jízda a Připojení. Systém Suzuki Smartphone Linkage Audio umožňuje připojení telefonu přes rozhraní Apple CarPlay, Android Auto™ a MirrorLink™.* Apple CarPlay nabízí po připojení kompatibilního iPhonu přes USB přístup k telefonování, hudbě, zprávám a navigaci, a to buď skrze hlasové ovládání, nebo dotykově na displeji. Android Auto přenáší na dotykový displej Google Maps™, Google™ Search a další služby Google. MirrorLink™ nabízí přístup k různým aplikacím v chytrém telefonu, abyste mohli ovládat funkce svého telefonu přímo na dotykovém displeji ve voze.

Multifunkční volant

Snadno použitelný volant s intuitivně rozmístěnými tlačítky dává řidiči plnou kontrolu nad všemi podstatnými funkcemi bez nutnosti sundat ruce z volantu. Tlačítka na levé straně ovládají rádio, telefon připojený přes Bluetooth® a základní funkce konektivity s chytrým telefonem. Tlačítka na pravé straně jsou určena pro kompletní nastavení všech funkcí adaptivního tempomatu.

Sledování prostoru za vozem

Při couvání rychlostí do 8 km/h Vitara pomocí dvou radarových senzorů umístěných na zádi sleduje prostor za vozem. Pokud se z boku blíží jiné vozidlo, systém řidiče na tuto skutečnost při vyjíždění z parkovacího místa upozorní. Současně se zobrazí varování na informačním displeji a spustí se zvukový signál. Díky této pomoci je vyjíždění z míst s omezeným výhledem bezpečnější.

Přední a zadní parkovací senzory

Ultrazvukové senzory v náraznících sledují překážky okolo vozu a upozorňují na ně audiovizuálním varovným signálem. V případě, že Vitaře stojí v cestě překážka, znázorní se tato skutečnost na informačním displeji a současně se spustí akustické varování.

Asistent sjíždění svahu

Když se vůz pohybuje ve strmém klesání směrem dolů a brzdný účinek motoru ho nestačí zpomalovat, asistent sjíždění svahu začne přibrzďovat kola, aby udržel nízkou rychlost jízdy. Díky tomu se můžete plně koncentrovat na řízení.

Zadní parkovací kamera

Displej může zobrazovat pohled z kamery na dveřích zavazadlového prostoru, která usnadňuje výhled směrem vzad při couvání.

Automatická klimatizace

Díky jednoduchému nastavení máte jistotu, že uvnitř Vitary bude vždy taková teplota, jakou si přejete.

DOKONALÝ INTERIÉR

Velký prostor pro zavazadla

Široký vstupní otvor, nízká nakládací hrana a velkorysý objem 710 litrů zavazadlového prostoru po sklopení zadních sedadel* Vám dávají jistotu, že dovnitř naložíte vše, co potřebujete převážet.

Interiér prémiové kvality

Nastoupit do Vitary je jako vkročit do promyšleného světa tvořeného materiály vysoké kvality. Vitara ukrývá prostor, v němž jsou každé tlačítko, přepínač a ukazatel na svém přirozeném místě. Užívejte si prostoru, který se Vám nikdy nebude chtít opustit.

4,2palcový barevný informační displej

Pokročilý barevný multifunkční LCD displej s úhlopříčkou 4,2″ vyplňuje prostor uprostřed přístrojového štítu mezi otáčkoměrem a rychloměrem. Řidiči se na něm zobrazují všechny důležité údaje o provozu a vlastnostech vozu. Dynamická grafika displeje přehledně znázorňuje informace o zvoleném jízdním režimu AllGrip, okamžitém výkonu a točivém momentu motoru, intenzitě sešlápnutí plynového a brzdového pedálu a další údaje. Díky široké paletě poskytovaných informací budete mít vždy dokonalý přehled o jízdě.

Sedmipalcový dotykový displej

Audiosystém je integrován do multimediálního systému s dotykovým displejem, který se ovládá podobně jako telefon. Svůj chytrý telefon můžete připojit pomocí Bluetooth® nebo kabelem přes USB. Rozhraní Apple CarPlay, Android Auto™ a MirrorLink™ umožňují ovládat podporované aplikace ve Vašem telefonu přímo přes dotykový displej v autě. Součástí multimediálního systému jsou také další užitečné funkce jako parkovací kamera nebo navigace.

Hodnotné provedení palubní desky

Měkká výplň pod povrchem horního dílu palubní desky dodává interiéru nádech prémiové kvality.

Geometrický vzor čalounění

Stylově navržená sedadla se semišovým čalouněním ve střední části poskytují řidiči i celé posádce maximální oporu a komfort.

Moderní design hodin uprostřed palubní desky

Hodiny zasazené doprostřed palubní desky mezi výdechy ventilace s moderním designem ciferníku obohacují prostor před řidičem.

Panoramatické střešní okno

Prosklená střecha se skládá ze dvou dílů, které se důmyslně zasouvají nad sebe. Do interiéru tak přináší nejen světlo, ale i čerstvý vzduch.

Loketní opěrka mezi předními sedadly

Pro dosažení maximálního komfortu má středová loketní opěrka posuvný horní díl. Pod ním se nachází objemná schránka na uložení drobných předmětů.

POKROČILÉ ASISTENČNÍ SYSTÉMY
VÍCE FUNKCÍ, VÍCE BEZPEČNOSTI, VÍCE WOW!

Vitara nemá jen skvělý vzhled, ale také spoustu chytrých funkcí. Díky nejmodernějším technologiím se mohou řidič i celá posádka cítit chránění, v bezpečí a pohodě.

Suzuki Safety Support*

Vitara je vybavena pokročilými funkcemi sledování provozu, které využívají kombinaci monokulární kamery a laserového senzoru pod čelním sklem. Spojením monokulární kamery, jež vyniká při detekci překážek ve střední až velké vzdálenosti a dokáže rozpoznat chodce nebo podélné dopravní značení, a laserového senzoru, který sleduje bližší překážky a podporuje kameru při jízdě v noci, dosahuje Vitara vynikající úrovně aktivní bezpečnosti.

* Schopnost monokulární kamery a laserového senzoru rozpoznat překážky, jízdní pruhy a dopravní značení má určitá omezení.

Při jízdě Vitara současně využívá dvojici senzorů – monokulární kameru a laserový senzor, které sledují, zda nehrozí srážka s vpředu jedoucím vozidlem nebo chodcem. Při zjištění rizika systém podle situace reaguje jedním ze tří způsobů.

Varování

Varuje řidiče zvukovým signálem a kontrolkou.

Brzdový asistent

Pokud je riziko srážky vysoké a řidič panicky brzdí, systém aktivuje brzdový asistent, který zvýší brzdnou sílu.

Automatické brzdění

Pokud je riziko srážky ještě vyšší, systém začne automaticky brzdit plnou silou.

Pokud se v jízdním pruhu před Vitarou vyskytne jiné vozidlo, adaptivní tempomat pomocí milimetrového radaru zjistí jeho přítomnost, přizpůsobí mu rychlost jízdy a udržuje bezpečný rozestup, nastavitelný ve třech stupních. Pokud se jízdní pruh uvolní, adaptivní tempomat automaticky zrychlí na nastavenou rychlost (nad 40 km/h).

1. Udržování konstantní rychlosti

Pokud je odstup od vpředu jedoucího vozidla dostatečný, Vitara udržuje konstantní nastavenou rychlost.

2. Zpomalování

Jestliže vozidlo vpředu jede nižší rychlostí než Vitara, nastavená rychlost Vitary se automaticky sníží tak, aby byl zachován bezpečný rozestup.

3. Zrychlování

Pokud vozidlo vpředu opustí původní jízdní pruh a před Vitarou tak vznikne dostatečný prostor, rychlost se automaticky zvýší na původní nastavenou hodnotu.

V rychlostech mezi 60 a 160 km/h systém monokulární kamerou sleduje podélné značení na silnici. Pokud hrozí nechtěné opuštění jízdního pruhu, systém automaticky protipohybem vyvolaným elektrickým posilovačem řízení pomáhá řidiči udržet Vitaru ve správném jízdním pruhu.

Při jízdě rychlostí alespoň 60 km/h systém rozpoznává přímý směr jízdy. V případě, že řidič „kličkuje“, například z důvodu únavy, systém zobrazí varovné hlášení na displeji a začne vibrovat volantem.

Tento systém pomocí monokulární kamery sleduje dopravní značky. Pokud zaznamená nějaké omezení, například zákaz předjíždění nebo snížení povolené rychlosti, na informačním displeji se zobrazí symbol příslušné dopravní značky. Pokud v daném úseku platí současně více omezení, displej dokáže zobrazit až tři různé značky najednou.

Pro bezpečnou změnu jízdních pruhů při jízdě rychlostí nad 15 km/h je Vitara vybavena dvěma radarovými senzory v zádi, které sledují ostatní vozidla v mrtvých úhlech na obou stranách. Pokud se jiné vozidlo přibližuje do sledované zóny nebo se již nachází v mrtvém úhlu, ve zpětném zrcátku na příslušné straně se rozsvítí varovná kontrolka. Jestliže řidič směrovkou indikuje změnu jízdního pruhu a hrozila by srážka, kontrolka se rozbliká a doplní ji zvukový signál.

Pevný skelet karoserie TECT

Konstrukce karoserie využívá konceptu Suzuki TECT. Pevná struktura při nehodě účinně pohlcuje a rozptyluje energii nárazu.

ESP – stabilizační systém

Pokud kola ztrácí trakci, stabilizační systém ESP automaticky upraví výkon motoru a přibrzdí kola, aby řidič udržel kontrolu nad vozem.

Sedm airbagů

Výbornou ovladatelnost Vitary doplňují bezpečnostní prvky, které mají za úkol ochránit posádku při nehodě. Mezi ně patří dvojice čelních airbagů pro řidiče a spolujezdce, boční airbagy vpředu, jež chrání hrudník při bočním nárazu, okenní airbagy, které při bočním nárazu chrání hlavy pasažérů v obou řadách sedadel, a kolenní airbag chránící nohy řidiče při čelním nárazu.

CENÍKY, KATALOGY A BROŽURY

SKLADOVÉ VOZY VITARA

Vaší Vitaru můžete mít hned. Podívejte se na naší nabídku skladových vozů.

VITARA 1,4 Premium Hybrid
černá metalíza (Cosmic Black Pearl Metallic)
Manuál

526 900 Kč vč. DPH

Ceníková 585 900 Kč vč. DPH

Skladem + CCS karta v ceně 15000,-Kč ZDARMA